TEMEL TAVSİYELER

spices-for-health-b

Sabah güneş doğmadan önce uykudan kalkın ve akşam güneşin batmasına 1-2 saat kala uykuya yatmayın! Bu saatlerde uyuyanların uyku, yorgunluk ve tembelliği çoğalır. Çünkü bu saatlerde vücut, sinir sisteminin dengeli olabilmesi için gerekli  olan maddeyi üretiyor. Uykuda ise bu süreç yavaşlıyor. Bu durum psikolojik ve psişik rahatsızlıklara yol açıyor.

Rafine şekeri azaltın, tatlandırıcı ve hazır içecek ve yiyecekleri hiç kullanmayın!

Buğday ( tip 405-550, durra buğdayı), çavdar ve mısırdan uzak durun! Onlar sizi hafıza kaybına, konsantrasyon bozukluğuna ve şeker hastalığına sürükler.

Süt ürünlerini balık ve et ile; fasulyeyi yoğurt ile yemeyin. Karışık et (salam, sucuk sosis gibi) yemeyin. Hazım bozulmasına, zehirli kalıntıların oluşmasına, cilt hastalıklarına ve sara krizlerine malzeme vermeye ve karaciğer hastalıklarının başlamasına yol açar.

Hemen hemen tüm “doğal” denilen tüm vitaminler genetik mısır ve genetiği değiştirilmiş diğer ürünlerden elde edilir. Dikkatli olun!

“Faydalı” olarak belirtilmiş yiyecekler sizin için en kuvvetli ilaçlardır. Sebze ve meyvenin GDO (Genetiği Değiştirilmiş Organizma) olmamasına dikkat edin.

Hazır yiyecekler ve içecekleri, parfüm, deodorant, vücut losyonu, traş kremi ve traş köpüğü gibi aromalı/kokulu ürünleri evinize dahi almayın!

Deterjanların tümü GDO aromalar içerir ve GDO gazlı yağlardan üretilir.

“Doğal” denilen hemen hemen tüm vitaminler genetiği değiştirilmiş mısır ve genetiği değiştirilmiş diğer ürünlerden ve katkı maddelerinden üretilir. Dikkatli olun!

Süt ürünlerini balık ve et ile, fasulyeyi yoğurt ile yemeyin.

Karışık et (salam, sucuk ve sosis gibi) yemeyin. Bunlar hazmın/sindirimin bozulmasına, zehirli/toksik kalıntıların oluşmasına, cilt hastalıklarına, sara krizlerine ve karaciğer hastalıklarının başlamasına yol açar!